søndag den 1. marts 2009

Håbløst

Ja så er jeg gået igang med dkk puha.
Vil skåne alle for 1. forsøg, må konkludere at jeg bliver nødt til at læse og forstå den brugervejledning der er. Jeg har fundet ud af at klippe billeder til og flytte dem. Det jeg endnu ikke har regnet ud er, hvordan jeg blander det. Noget med at add new layer eller sådan noget. Det kan være jeg er for træt ved det ikke, men en ting er sikkert, jeg ville ønske jeg havde et par flittige klub elever de ville uden tvivl regne den ud før mig....
Nå men øvelse gør mester, jeg har besluttet at tage notater efter hver enkelt lille ting jeg gør, ellers kan jeg sikkert ikke huske det næste gang.

2 kommentarer:

  1. Du har ret i at det ser håbløst ud - eller det gjorde det i går. Vet at prøve mig frem, fandt jeg ud af nogle ting og håbløsheden var ved at fordufte.

    Der er nogen, som har leget med PaintNet og skrevet deres erfaringer ned og delt dem med os på internettet:

    http://paintdotnet.forumer.com/viewforum.php?f=29&sid=fbd971f2e8b1cf78b8b875ced6cdef62

    Prøv at gå slavisk efter opskrifterne og se om ikke der er noget, som bliver hængende, skaber en dybere forståelse af hvordan det fungerer. :-)

    Jeg bruger dog ikke PaintNet på grund af mit valg af styresystem. Men osse for mig er der nogen, som har gjort sig den ulejlighed at udgive deres erfaringer på internettet.

    Ha' det rart

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Føler med dig, nu er det mmig der sidder og prøver mig frem, og helst hurtigt;-D dvs uden at læse manualen ;-D Og ja det er noget med at prøve sig frem, give sig tiden til det så lykkedes det pludselig, kan jeg jo også se det har gjort for dig :-)
    ses Birgit

    SvarSlet